Обновената сграда на най-голямата пощенска станция в Казанлък бе официално открита днес. Събътието уважиха заместник-министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Димитър Геновски и директор на Югоизточен регион на „Български пощи” Лиляна Драгоева, кметът на Казанлък Галина Стоянова и служителите в пощенската станция: Ремонтът на сградата е извършен по проект „ По–добра работна среда за служителите на „Български пощи”ЕАД“.

533 квадрата са обособени три функционални зони – зона за обработване на пощенските пратки, зона с пощенски кутии, които обслужват корпоративните клиенти на Казанлък и касов салон, който предлага пълната гама на пощенските услуги.


Централната пощенска станция в Казанлък се отличава с това, че целият входящ трафик пощенски пратки идва в нея, обработва се и от същата станция се извършват всички доставки. В станцията работят 31 служители, 11 от които - пощенски раздавачи.

За изминалата година в най-голямата за Казанлък пощенска станция са обработени повече от 600 хиляди пратки. Месечно станцията обслужва 15 хиляди жители на Казанлък и над 70 хиляди от цялата община. Предлагат се всички пощенски услуги – изплащане на пенсии, на парични преводи, приемане и доставка на пошенски пратки, абонамент.



Предвидено е продажба на електронни винетки, ваучери, търговски стоки и др. Инкасират се задълженията за електроенергия, вода, стационарни и мобилни телефони, кабелна телевизия и интернет. Станцията е с положителен финансов резултат, който за 2018 година надхвърля 200 хил. лв.


Пресцентър на община Казанлък