Между 30 лева и няколко хиляди лева остават казанлъчани в строителните хипермаркети в региона, показва проверка на zakazanlak.bg.

В разгара на сезона на ремонтите масово се боядисва, шпаклова, сменят дограми, подови настилки, бани или освежават домове.

За разлика от предходни години, тази санирането на къщите и апартаменти не е хит, за сметка на подмяната на дограмата и търсене на различни алтернативи за повишаване на КПД на уредите за отопление.

Бои, лакове, тапети, санитария, PVC плоскости и санитария за баня, са основните материали, които се купуват от местните.

Хората все повече търсят качествените и нови материали, с дълга трайност и нови технологии, готови са и на експерименти, вместо да залагат на евтиното, твърдят продавачи.По думите им, клиентите ставали и все по-информирани в това отношение.

С всяка изминала година българинът заделя все повече пари за ремонт, както за жилището, така и средства за инвестиции в градината си под формата на машини, подобрения и други, сочат наблюденията на търговци в строителните хипермаркети.

Колкото и парадоксално да звучи, най- много средства като процент от доходите си заделят за ремонт представители на работническите среди, живеещи в малки градове или по-големи села.