Получаваме минимум по 8-10 обаждания на ден от будни граждани, които ни съобщават за неправилно паркирани автомобили и настояват „паякът“ да ги вдигне. Това коментират работещите по автосъоръжението за репатриране на коли, спрели против правилата за движение и престой в Казанлък. Казанлъчани определено приветстват наличието на „паяк“ по улиците на града, защото така се въвежда ред и се освобождават платната за нормално движение на автомобили и пешеходци, добавят още ангажираните с дейността служители.


За първите 10 дни от въвеждането му в града на розите, „паякът“репатрира средно по 10-12 автомобила на ден. По-голямата част от собствениците на тези автомобили успяват да освободят возилото си още в момента на закопчаване на място, но има и такива, чиито коли престояват в специализирания паркинг под надлеза към „Арсенал“. За освобождавене на място собственикът заплаща 25 лева, а за освобождаване от паркинга – глобата е 50 лева плюс по 1 лев за всеки час, през който автомобилът домува в паркинга.


За радост на блюстителите на реда и работещите по новото автосъоръжение, собствениците на „наказаните“ возила не протестират, дори напротив – приветстват въведената санкция и си плащат глобата без проблем. Което пък е много окуражаващо, че въвеждането на ред по улиците на града наистина ще стане факт, макар и принудително.


Телефоните, на които собствениците на вдигнатите с автопаяка коли могат да позвънят, са 0884711407 или на националния телефон 112. Номерата са изписани върху всички табели, указващи зоните за платено кратковременно паркиране в Казанлък. Специализираният паркинг работи 24 часа в денонощието. Той може да се ползва от казанлъчани и гостите на града и като охраняем паркинг срещу съответното заплащане.