За първи път българските туристи ще имат нов съветник, който ще стои в джоба им и когато го попитат, незабавно ще отговаря на въпросите, свързани с почивката – от плажове и цени на шезлонги, до препоръки за културен туризъм и забавления. Този съветник е чатбот и се казва ЧАТИ. Той е съвместна разработка на ИТ-компания, уеб сайт, радио и неправителствената организация Сдружение „Национален борд по туризъм”.
Създателите на ЧАТИ, водени от идеята, че „доверието и информираността” са ключът към обгрижени и доволни туристи, почиващи в безопасни места, са създали с общи усилия за първи път изкуствен интелект, който ще отговаря бързо, коректно и адекватно на многото въпроси на потребителите.
Използването му е безплатно. Целта му е да подпомогне българския турист в условията на криза, предизвикана от COVID-19.
С ЧАТИ туристите ще могат да си пишат и дори да разговарят като със свой близък приятел, който е обиколил и познава България, нейните невероятни кътчета, природа, паметници, културно-исторически дестинации, музеи, винени изби, планини и морски курорти, възможностите за здравен туризъм и балнеолечение, голф игрища.
ЧАТИ ще дава отговори на посетителите, чрез задаване на гласови команди на български език. Туристите ще са проактивна страна, ще могат да оставят лично впечатление в кратък quiz с 3 въпроса - какво е нивото на обслужване, какво е нивото на хигиена и мерки взети с оглед COVID-19. Изкуственият интелект ще бъде „подготвен” да дава адекватни отговори във връзка с Коронавируса.
Авторският екип на ЧАТИ допълнително разработва нови локации и региони, за да бъде продуктът още по-полезен за туристите в България.
Адресът за започване на разговор с ЧАТИ е:
https://skillythebot.com/en/chatbot/chaty/chatbot https://skillythebot.com/en/chatbot/chaty/chatbot
Tgbjhz преди 2 години
Tgbjhz преди 2 години