Осигурителни декларации в НАП вече могат да се подават автоматизирано Надградена електронна услуга на Националната агенция за приходите дава възможност на бизнеса да подава автоматизирано осигурителни декларации Образец №1 и №6.
Това става възможно с осигуряване на свързаност между клиентските софтуери и системите на НАП от типа „система-система“ чрез използване на софтуерен ключ (API ключ). Потребителите могат да поискат API ключ чрез услугата „Ново заявление за достъп до АPI“, достъпна с електронен подпис в е-Портала на приходната агенция.
За да се подават данните за осигурителните декларации автоматизирано към НАП, е необходимо софтуерният ключ да се интегрира в софтуера, който използват клиентите.
Информация за надградената услуга в Портала за електронни услуги на НАП може да се получи на телефоните на приходната агенция: 0700 18 700 или 02/9859 6801, както и на имейл infocenter@nra.bg.