Нова Медийна пресгрупа се роди в Казанлък
За ден първи от нейното съществуване се счита денят на втория Горещник- 16-ти юли.
Учредителното й събрание се проведе два дни по-късно, поради необходимостта от сравнително по- голямо слънце, което да ги огрява на по-далечни хоризонти.
Медийната група е сформирана от лумпени- настоящи и бивши, мераклии, резервисти, бивши народни представители и други представители, бивши културни деятели, пенсионери, бизнесмени, гиди фармасони и прочие личности, жадни за слава и пари.
Всички до един от учредителите имат личната амбиция да надживеят и надминат по слава и исторически принос бащата на куп демократични открития У. Чърчил.

Важен принцип на медийната група е, че в нея не се допускат тролове, поради простата причина, че всеки един от основателите й има достатъчно як гръб и име, за да застане лице в лице с местната проблематика и да отстоява позицията си. Мишките са в други килери, заявиха на всеослушание по време на форума учредителите. Не без значение за този сербезлък е и фактът, че всеки един от тях си е навил на масрафа. Освен това нямат и идея какво значи това „трол“.
Основен принцип на осведомяване за обществено-значимите събития и проблеми, както спрямо тях самите, така и от тях към обществото е: „Един ням, казал на един глух, че един куц гони влака“.
Седалището на групата е бившата уица „Кюл боклук“, настоящ ляв ръкав на Стъргалото.
Името на Медийната група също е четирибуквено -ЛИДО, но има и псевдоним, за по-добро разпознаване сред масите, предвид уклоните и географските и териториални особености на местния характер. Псевдонимът на групата е „Тунджански вятър“, поради простата причина, че голяма част от основателите й имат топла връзка с някои от ръкавите на реката. Взе се решение, че когато се налага да се минава в нелегалност, ще се изписва тъй, / предвид заобиколки на закона/.

Основната цел на новата медийна група е участие в кметските избори и кметското място. Няма да влиза в коалиции, защото знае потенциала си и не желае да се превръща в ракета – носител на болни амбиции и реваншистки настроения.
Предлагат и промени в Закона за местната власт, с оглед на по-добра перспектива. Лична. В смисъл, кметът да се избира без мандатност, а до живот. Смяната ще става на ротационен принцип, с цел всеки да цопне пръст в кацата с мед. Най- устатите и лакоми имат предимство в ротацията. По Устав се предвижда от кумова срама мандатът на кмета, издигнат и избран от ЛИДО, да е 35 години, като овакантеният пост ще се онаследява на принципа „ следващият останал жив“ .



Системата им на работа, ръководство и комуникация с останалите групи и субекти, ще е гъвкава, като при барбароните, заради мъдро отчетените и взети предвид специфики на Времето.
Целта на тази гъвкава система на общуване с останалите институции е, че така ще се използва всяка възможност, при наличие за разрастване, в зависимост от ситуацията.
Приоритет в работата на Медийната група и в нейните взаимодействия с този или онзи, ще са възможностите за участие в различни обществени поръчки, трапези, продажби и други, като амбицията е, при възможност един имот да се хариже 10 пъти, като така се пълнят нужните джобове и други дупки.
Водещ принцип в отношението на Медийната група, спрямо гражданите ще е същият, с който бай Цвятко Георгиев се е отнесъл към брат си, като спечелил важно състезание: След състезанието идният колоездач –ветеран отишъл в хан „Шейново“ и заръчал на засуканата ханджийка, да сервира едно агне на него и един боб на брат му Минчо. / бел. авт. Минчо е негов брат/

За всички свои дейности и медийни изяви, групата ще се финансира, в т. ч. и за участие в предстоящите местни избори, на принципа : „всеки се бърка в джоба“, понеже всички свестни са заети. С напредването на кампанията обаче ще се сформира и помощна набирателна сметка, на принципа на силовите методи, като в помощ по набирането на средства, ще се привличат и атрактивни дами, носещи червено и дантели, с уговорката, че не се приемат политически такива.
Мотивът: нищо добро не чакай от политическа .. дама в дантели и червено.
Към момента Медийната група ЛИДО е заела пасивна позиция по отношение критиката към местната власт, поради простата причина, че членовете й се вълнуват само от себе си и нямат нищо общо с кръга „Монтерей“.
В момента на дневен ред са кахърите им, свързани с кризата в Гърция, има или няма цигари от любимите им там и как да идат пак там на курорт.
Друг настоящ проблем е как да привличат към себе си млади симпатизантки за каузата. Свободни места има.
Нищо, че столчетата са тук-там червени.
Потенциални симпатизанти, държани в дълбок резерв има обаче в изобилие. Те ще излязат от фризера, навръх изборите наесен.



За председател до идната седмица учредителният форум избра най- красивия измежду тях. / бел. авт. виж снимките/
Идеологическата философия на новата пресгрупа е либерално-демократична, с леки девиантни уклони.
С учредяването на ЛИДО, медийните гиганти в града вече са няколко. Важно е да не стават обаче грешки.
На добър час!