Пореден конкурс за ръководна длъжност в общинската администрация на Казанлък, е обявен на сайта на Общината.

Със заповед на кмета Галина Стоянова от 20-ти март е обявен конкурс за длъжността Директор на дирекция “Устройство на територията и транспорт”..

Минималните изисквания към кандидатите са да имат чисто съдебно минало, висше образование с магистърска степен от професионалните области- архитектура, строителство и геодезия и 4 години трудов или служебен стаж в сферата на професионалната област, както и добра компютърна грамотност: Excel, работа в Интернет среда и други специализирани програми свързани със сферата на дейност. Ранг IIІ младши / за работилите по служебно правоотношение, на основание Закона за държавния служител /;

Основната месечна заплата за одобрения кандидат за длъжността е 780 лв.

Длъжността се заема с конкурс, като кандидатите представят и защитават концепция на тема: „Основни приоритети за развитие на Община Казанлък в областта на техническата инфраструктура и регионална политика“.

Конкурсната комисия ще проведе интервю с всеки кандидат за длъжността.

Подробностите за необходимите документи са описани в сайта на Община Казанлък, с опция "Кариери".

Желаещите да кандидатсват за това място в общинската администрация подават документи до 2-ри април, понеделник до 17,30 часа в Гише № 2 - “Деловодство” в Център за информация и услуги на гражданите в сградата на Община Казанлък.

Обявената позиция за работа в общинската администрация е вакантна повече от 15 месеца, след като през есента на 2016 година Перуника Христова, дотогава дирекотр на дирекция “Устройство на територията и транспорт” напусна Общината по собствено желание.

До момента мястото й е вакантно.