Добър сън, въпреки жегите
Летните горещини пречат на много хора да спят нормално нощем. За да се справите с проблема обаче, не е нужно да пускате климатика.

Така или иначе не е здравословно да се спи на климатик.

По-добре е да се справите по друг начин с жегите..
Яжте в един и същи час.
През лятото денят е по-дълъг, но това не означава, че трябва да вечеряте в 22:30.
Няма да се отрази добре на организма ви, освен това, когато се чувствате претъпкани и ви е тежко, става още по-трудно да заспите нормално.
Вземете по-студен душ непосредствено преди сън.
Не се притеснявайте, няма да се разсъните, но ще ви стане достатъчно приятно хладно, за да заспите спокойно.
Ако сте били на плаж и кожата ви е изгоряла, преди лягане я намажете с лосион, съдържащ алое. То успокоява епидермиса и ще помогне за намаляване на чувството, че цялото ви тяло пари.
Колкото и примамливо да звучи да си легнете с мокра коса, помислете добре преди да го направите, за да не се събудите схванати или настинали. Спането на течение е особено опасно.
Избягвайте алкохол и газирани напитки. Студената бира може да бъде жадувана и да си мислите, че най-добре ще ви разхлади, но всъщност, консумирана преди лягане, особено в големи количества, ще доведе до тежест в стомаха, подуване, да не говорим за желанието постоянно да се ходи до тоалетна и за факта, че бирата е високо калорична, съответно разваля талията и стегнатото коремче.
С алкохола не бива да се прекалява. Вместо него можете да се насочите към студен билков или ментов чай. Също така пийте много вода, тъй като през горещите летни месеци дехидратацията е опасна.
Упражнения преди лягане – помагат да се изразходи енергия, да се изморите и съответно да заспите по-бързо. Освен това изпотяването помага за охлаждане на тялото, а душът след тренировка ще тонизира кожата и ще ви разхлади.

Източник: Fitsugar.com