Обединена българска банка предупреждава за разпространяването на фалшиви имейли от нейно име, изискващи необходимост от актуализиране на данните на клиентски профили чрез линк.

В съобщението си до своите клиенти ОББ акцентира, че не изпраща имейли или съобщения, приканващи клиентите да потвърждават и предоставят онлайн чувствителни данни, като: потребителско име, пароли за вход и активационни кодове за онлайн банкиране, детайли на карти (имена върху карта, номер, дата на валидност и CVC код) или телефонен номер.

Всички промени по личните достъпи, освен чрез заявка в клон на банката, следва да се правят само в официалния сайт за онлайн банкиране на ОББ, след собственоръчно изписване на адреса в браузъра или след успешен вход в приложението за мобилно банкиране ОББ Мобайл.

От ОББ допълват: "В случай, че сте се подвели и сте предоставили такива данни (например: потребителски имeна и пароли за вход в онлайн банкиране, детайли на кредитни/дебитни карти: имена върху пластиката, номер, дата на валидност и CVC код), следва веднага да се свържете с Контактния център на ОББ".