
На 10 и 11 декември – събота и неделя, и от 15 декември от 17.00 часа - четвъртък, до края на 19 декември – понеделник, клиентите на EVN България няма да могат да плащат сметките си за ползваната електро- и топлоенергия нито на касите на „Български пощи“, нито по банков или електронен път по интернет. Причината за това е, че дружеството извършва техническо обновяване и подобряване на системата си за обработка на данни.
От EVN България информират още, че периодът за обновление на системата е избран така, че да обхване основно неработни дни с цел да се минимизира неудобството за клиентите.
Обновяването на системата ще позволи по-бърза обработка на информация и данни, което е част от подготовката на компанията за работа на свободния пазар на електроенергия.
0 коментара
Все още няма коментари към публикацията. Бъдете първи и споделете Вашето мнение!