Казанлък става част от глобалната инициатива Google Дигитален гараж в България.

Проектът стартира в страната ни на 14-ти май и се провежда в сътрудничество със SoftUni Digital и в партньорство с БТПП,съобщи за сайта zakazanlak.bg Ели Драганова, която е един от организаторите и инициаторите за провеждането у нас.

Това е мащабна обучителна програма за дигитални умения на Google, която стартира у нас през месец май 2018 г. и ще продължи до края на 2018 г. Целта на проекта е да повиши знанията на предприемачите, както и на хората с интерес в областта на дигиталния маркетинг за ползите от създаване и подобряване на дигиталното присъствие на бизнеса.

Платформата Дигитален гараж е one-stop shop, където потребителите могат да се възползват от безплатни уроци за всичко – от това как се изгражда присъствие онлайн, до маркетинг в социалните медии или използване на възможностите на мобилните телефони за привличане на повече клиенти, както и много повече. Те могат да избират темите, за които искат да научат още, или да завършат целия онлайн курс и да получат сертификат от Google и IAB Europe. Онлайн курсът се състои от 89 урока, разделени в 23 теми. Всяка тема включва няколко видеоклипа, в които експерти и предприемачи споделят своя опит как се използват дигиталните умения за развиване на бизнес онлайн.


В рамките на проявата 12 специално обучени от Google консултанти ще водят безплатни семинари и индивидуални обучения в повече от 37 града в България.

Семинарът в град Казанлък ще се проведе с подкрепата на Казанлъшка Търговско-промишлена палата и ще бъде идният понеделник- 9 юли от 9 до 18:30 - в зала "Чудомир, на хотел "Казанлък".


Обучителите от Google Дигитален гараж ще се фокусират върху възможностите, които дигиталният свят предоставя, като имат амбицията до края на годината да обучат 15 000 души.
Входът за семинарите е свободен.

Според Европейската комисия почти половината от населението в ЕС (47%) не разполага с адекватни дигитални умения, докато в близкото бъдеще 90% от работните места ще изискват някакво ниво на дигитални компетенции. Европейската комисия прогнозира, че 825 000 работни места ще останат незаети до 2020 г. заради липсата на такива умения.

Повече информация за инициативата и начините да се участва в нея, може да се намери ТУК: