Казанлък става част от глобалната инициатива Google Дигитален гараж в България.
Проектът стартира в страната ни на 14-ти май и се провежда в сътрудничество със SoftUni Digital и в партньорство с БТПП,съобщи за сайта zakazanlak.bg Ели Драганова, която е един от организаторите и инициаторите за провеждането у нас.
Това е мащабна обучителна програма за дигитални умения на Google, която стартира у нас през месец май 2018 г. и ще продължи до края на 2018 г. Целта на проекта е да повиши знанията на предприемачите, както и на хората с интерес в областта на дигиталния маркетинг за ползите от създаване и подобряване на дигиталното присъствие на бизнеса.
Платформата Дигитален гараж е one-stop shop, където потребителите могат да се възползват от безплатни уроци за всичко – от това как се изгражда присъствие онлайн, до маркетинг в социалните медии или използване на възможностите на мобилните телефони за привличане на повече клиенти, както и много повече. Те могат да избират темите, за които искат да научат още, или да завършат целия онлайн курс и да получат сертификат от Google и IAB Europe. Онлайн курсът се състои от 89 урока, разделени в 23 теми. Всяка тема включва няколко видеоклипа, в които експерти и предприемачи споделят своя опит как се използват дигиталните умения за развиване на бизнес онлайн.
В рамките на проявата 12 специално обучени от Google консултанти ще водят безплатни семинари и индивидуални обучения в повече от 37 града в България.
Семинарът в град Казанлък ще се проведе с подкрепата на Казанлъшка Търговско-промишлена палата и ще бъде идният понеделник- 9 юли от 9 до 18:30 - в зала "Чудомир, на хотел "Казанлък".
0 коментара
Все още няма коментари към публикацията. Бъдете първи и споделете Вашето мнение!