В интересен и уникален символ на победата и края на Втората световна война и своеобразен реверанс към историята, е превърнал семейната реликва- лек автомобил „Волга Газ 24“, модел 1975 година казанлъшки предприемач.

Возилото е грижливо опазено и стопанисвано, в движение, и е специално тунинговано с различни символи на победата над Хитлеристка Германия, увековечени на 9 май 1945 година.
Лекият автомобил, който напуска гаража изключително рядко в годината, но задължително на днешния ден- 9 май, е тунингован от най- добрия в автотунинга у нас, човекът, който е рисувал по мотоциклетите на шоумена Слави Трифонов- казанлъчанинът Мирчо Мирчев.










По желание на стопанина на Волгата, Мирчев изписва на предницата й основната фигура „Родината – майка – зове“ от Мемориалния комплекс, издигнат в централната част на Волгоград-Мамаев Курган, на най- високото място в града – 102 метра, където по време на Битката при Сталинград през Втората световна война се провеждат тежки сражения, в периода септември 1942 до януари 1943 година. Тогава хълмът неоднократно преминава от съветски в германски ръце.Тази фигура е един от основните световни символи и паметници на победата от Втората световна война.



Двете страни на уникалния ретро автомобил, който не ходи по паради, са изписани също със символи-места ембели от Втората световна война. От едната страна е картина от последните сражения при битката за Берилн, която е една от най-кръвопролитните във войната и с най-голям брой жертви, за най-кратко време. Тя се води на емблематичната улица пред Райхстага - Гебраухщрасе. След това сражение Берлин капитулира.
За атаката на Берлинската отбранителна зона се включват около 1 500 000 войници, 1 519 бойни бронирани машини /ББМ/, 9 303 артилерийски единици.
Другата страна на колата изобразява в полет няколко двуглави орли, митичен символ на Победата от древността до днес.

Задният капак на Волгата е изрисуван със стария герб на Съветския съюз и емблемата на марката кола. Вътрешната част на своеобразния пътуващ музей – симовл на Победата и края на Втората световна война е в червен кожен салони всички запазени екстри на Волгата от онова време..
Стопанинът на автомобилното бижу е категоричен, че то не есъздадено „за панаирджйски или търговски цели“, а е просто негова лична емоция.
Атрактивната 43 годишна Волга- емблема на друга епоха от историята, обаче е основен рекламен атрибут на фирмената дейност на предприемача. Тя стои на негови календари за настоящата година и е запазена марка на дейността му.